dilluns, 2 de juny del 2008

HEM PUJAT!!!

VICTÒRIA I ASCENS!!!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Sí senyors, ha costat però amb l'ajut de tothom s'ha aconseguit i quan dic de tothom és tothom, des de tots els membres de l'equip, perquè tothom hi ha posat el seu gra de sorra, fins a l'entrenador (m'agradaria dir cos tècnic, però joder, si només n'hi ha un), des de la junta del club, des de l'afició (collons quina afició, els pels de punta) i des de tots els que em deixo però que no voldria deixar-me.

Estic orgullós d'aquest club, d'aquest poble i de la gent d'aquest poble o altres que tot i això simpatitzen amb nosaltres. Tots som Verges i tots som l'equip.

Endavant Verges i ja tinc ganes d'estrenar les canastes noves!!!!

Nasi ha dit...

Bé companys...ho hem aconseguit! Sí! No ha estat gens fàcil, ben al contrari, ha estat un camí dur i hem hagut de superar moltes finals. Però malgrat tot, un club que pertany a un poble petit com Verges (petit, però de puta mare), ha superat a d'altres clubs de pobles i ciutats superiors. I tot això ha estat gràcies a moltes circunstàncies. Per una banda, el bon rollo entre els integrants de la plantilla (hem estat en tot moment una "pinya", i això hi ha fet molt); per altra banda, la forta implicació de tots plegats i, sobretot, de l'entrenador; a més, aquesta gran afició que no ens la mereixem i que ens ha fet vibrar i somiar en molts instants de la temporada; i ja per acabar, gràcies a tots aquells que ens heu seguit cada partit, a casa i a fora (Mariona, Laura, Alba, Laia, Rosa Maria, Rogeli, Pau, David, Laura, Marc, Pibe, pares Forti, pares Manich, MªElvira... i tant que em deixo).
Personalment, he gaudit i vibrat molt aquesta temporada. No us enganyaré; tenia una espina clavada amb el CB Verges; havia tastat la glòria de l'ascens tres vegades amb la Bisbal, però amb el Verges sempre m'havia quedat a les portes. Enguany, quan vaig decidir tornar, ja vaig notar una agradable sensació i vaig pensar que aquest any sí, que aquest any no se'ns podia escapar! I així ha estat...Superant lesions, malsdecap, derrotes inesperades, guerres a Hostalric, empanades...però ho hem aconseguit!
Moltes i moltes gràcies a tots pel recolzament i ara, només em queda dir que és un orgull formar part d'aquest club, d'aquest poble i tenir al costat gent tant benparida com vosaltres.
Endavant Verges i l'any que vé... s'ha de tornar a intentar!
NASI

peterpunk ha dit...

Eii!! Temporada molt emocionant, i divertida, m'ho he passat d'allò més bé!! Quan em aconseguit jugar millor és quan hem fet pinya, quan no...pròrroga a hostalric!! I m'agraderia molt mantenir aquesta dinàmica l'any vinent, no per si pujem o no, sinó per disfrutar jugant!!
Crítiques em podría fer, sobretot comnçant per mi... i l'única que faré és que, mirant els números de les estadístiques, veig que tenim jugadors que poden millorar molt, i amb això no vull dir que no s'hagin implicat, sinó que en els partits els hi ha faltat un jo que sé què... i si ho dic és per millorar, que no se'm ofengui ningú (només heu de mirar els meus tirs lliures si voleu riure!!) I espero que l'any que ve, continuem siguent un bloc igual o millor que aquest any, per continuar disfrutant d'un esport que m'encanta, amb una gent de puta mare.
I l'afició, uaaahhhh!! Impressionant!! Increïble!! Al·lucinant!! Espero que l'any que ve aconseguim que continuïnt vinguent!!
I per acabar, que ja em faig pessat, dir el que ja he dit: Som un equip amb collons amb una afició de collons!!

Anònim ha dit...

ALS JUGADORS I AFICIONATS
Vull expressar la meva gran satisfacció d'aquesta temporada.Una temporada difícil i alhora gratificant parlant des del punt de vista d'entrenador.Perquè personalment una de les coses ha estat conèixer la persona que hi ha darrera cada jugador( grans persones). Fet que ens ha portat a formar un grup que ha anat a la mateixa direcció i així aconseguir el gran èxit obtingut.
Ja sabem que és difícil escollir, decidir, opinar,... dins d'un equip, però crec que s'ha fet el millor, sempre amb ganes i il.lusió.GRÀCIES CRACS!
Estic realment orgullós i content de com l'afició de Verges i altres ( que no tots són de Verges ) s'ha abocat a donar suport a l'equip que ha aconseguit que el pavelló quedés petit en moltes ocasions, jugar així és molt més senzill.GRÀCIES A TOTS!
No voldria oblidar-me de la importància que tenen les persones que hi ha al darrera de; actes,marcadors, 24 segons, el bar, preparació de taules, que vosaltes també heu fet realitat aquest èxit.MOLTES GRÀCIES.
Voldria mencionar a part a la Rosa Mª per aconseguir suportar-me tota la temporada ( ja, ja, ja ).GRÀCIES de veritat ( cobraré aquest any? ).
Ah! i un petonàs molt fort a la Marta Ferrer que no va poder venir durant la temporada.
Penseu que teniu molts sopars pendents! ( je, je, je,!)

Anònim ha dit...

Estic d'acord amb en Xeli, el pavelló s'ha quedat petit. Potser estaria bé fer-ne un de nou, jo ho deixo a l'aire, ja sé que no estem a l'època però a veure si passen els reis. Jaja.

Anònim ha dit...

Abans de res dir que ha sigut la millor temporada de la meva vida! Quin equipàs, quin club, quina afició i quin mister! (així, Manich; intentant guanyar minuts asta fora de temporada.. :D )

No, en serio. Crec que hem aconseguit pujar siguent el millor equip de les 2 lligues, i crec que això és degut a que apart de companys d'equip, som amics (només fa falta veure com acaben les cheer-leaders als sopars... :P)

Dintre d'aquest grup d'amics, no podem deixar fora l'afició; "el sexto hombre" que ens faltava perque ens surtís "el paraigues" d'una vegada!

I res, espero que això només sigui el principi; i que l'any que vé...








Quina afició... :)